nybäddad säng & fredagsmys i soffan :)

Jaha, fredag igen då, blir enkelt mys i soffan idag, sjukt trött efter att ha jobbat 4 dar i rad och imorgon kommer en till, men sen är jag ledig 1½ dag i alla fall innan det börjar om :) Har precis bäddat nytt i sängen och nu sitter jag i mina fin myssockar och ett par väl infisna joggingbrallor :) Jobbade dag idag och är så sjukt glad över det för när jag gick hem 4 började det bli KAOS!!! Det var kaos innan, men 4 börjar det verkliga kaoset med köer förbi alla gränser, så det var med lätta fötter jag gick från jobbet.. Fick även positiva besked så det hjälpte till lite, får boka tider i förbutiken också, för dom tycker jag var "såå duktig" :) Det behövde jag höra :)

Så fredags mys - here we goo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0