Jag ser det snööar !!!

Och det är ju lite myspys med allt det vita på marken och i luften :) Men med snön så blir det lite mer akut för mig att hitta min sköna mössa, som jag lagt på nått väldigt bra ställe och jaa som vanligt med bra ställen kommer jag inte ihåg vart.. Så förra veckan startade jag "operation mössa", den är väldigt enkel utformad: storstädning i tvättstugan! Så ska snart ta min rumpa ur soffan och ta vid där jag slutade förra veckan, annars kan det bli tvunget att köpa en ny och jag vill inte för jag gillar min svarta sköna mössa..

Så nu blir det städning på min lediga dag och det är väl en aning bättre än att ligga i soffan hela dan så det är väl bara att göra det enda vettiga och sätta igång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0