mycket att göra på vääldigt lite tid !!!

Håller på att baka lite bröd till lördag :) Måste ju ha några goa frallor med mig ut på banan.. Mycket att göra idag, ska in till stan & fixa studentpresenter till mina tjejer, beställa födelsedags tårta till MIG :) Det är mindre än 2 veckor kvar idag!!! Viktig information, jag fyller 20 !! Glöm inte bort det, den 8 juni smäller det, jag blir 20 :)

Ska snart påbörja en väldigt tråkig, men tyvärr nödvändig städning av mitt rum + lilla toan i huset.. Det ser för jävligt ut helt enkelt, så på med städhandskarna (äger inga sådanna, men det låter ju bra) och köra en liten dans kanske bugg med dammsugan & dammvippan :) Bort med allt damm & in med nytt !!
Snart ska första omgången med frallor in i ugnen & blir det dans i mitt rum ,alla som vill komma är inbjudna ...
Men varför ser det alltid ut som kriget när jag har bakat ?? Mjöl på golvet, bänken, till&med skåpen och hela mig, som vanligt är jag smart nog att ta på mig svarta mjukisbrallor så det syns ju ganska bra att man gjort något med mjöl.. haha

Nu hämta posten, sen städa !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0