ångest ..

Hemma med kass mage idag, måste plugga en del ska ner till Halmstad imorgon och göra ett prov.. Så plugg plugg plugg idag, och samtidigt försöka få magen att lugna ner sig en aning.. Lite ångest över provet, men det ska gå bra, för det har jag bestämt !!!

helgen har varit lugn och skön, kört vilse i göteborg skulle till dormy (golfaffär) och victor visste typ hur man körde & jag tänkte okej, men vi ringde min far & frågade för säkerhets skull och han sa "kör mot Oslo" så då gjorde jag det fast körde mot fel oslo!! Så vi hamnade i torslanda, skulle till bäckebol, men vi kom fram innan dom hann stänga & jag fick köpt lite shorts & annat.. Spelade golf med älsklingen på lördagen & då fick han köra så vi kom fram utan att köra fel :) Söndagen var lugn, tränade lite golf & var på kaffe kalas ..

Nu blir det plugga och sen ska jag försöka göra lite mat & se om jag kan lugna ner min mage..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0