vilken skit .

Dolt nummer är nog en av dom sämre uppfinningarna, för hur ska jag som får ett samtal från dolt nummer veta vem som ringt & kunna ringa upp om jag inte hinner svara.. Suck säger jag bara !
Jobbat hela dagen idag, gick ovanligt fort för att vara en måndag, vilket bara är positivt :) Sitter i telefon med en av dom bästa (min älskling) och  sen blir det lite plugg & tv..

Mitt huvud värken igen, sitter mycket i axlarna, men kanske lite pga av synen också så är lite tveksam om jag ska ner och kolla nya glasögon eller om jag ska vänta lite till.. hmm svårt val där..
Vart tog solen och det fina vädret vägen ?? regn, grått och allmänt tråkigt idag, men det gör väl egentligen ingenting eftersom jag jobbet, men man blir ju mycket piggare och gladare av sol :)

Jaja, man kan ju inte få allt här i livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0