lite smått uttråkad !

Det här är nog en av dom längsta dagarna på länge, tiden går i slowmotion och även fast jag gillar att vara ensam så hade det inte suttit fel med lite sällskap idag.. Man tröttnar liksom lite på sig själv efter ett tag, tv:n är inget vidare sällskap, datorn är också ganska kass efter ett tag, när man tittat på facebook typ 10 gånger så är det inte roligt längre... Så vad har jag gjort idag mer än att suttit vid dator, tv och slitit på soffan? Jag fick faktiskt tvättat lite, till&med plockat ut & in i diskmaskinen och så har jag öppnat ecdl boken & läst 28 sidor, vilket är två kapitel så nu har jag bara sisådär 13 kapitel & 110 sidor kvar.. Sen måste jag antagligen läsa det minst en eller två gånger till för jag har glömt av vad jag läste i början.. Det kanske är därför det är så svårt att motivera sig att ens öppna bokhelvetet!

Men till nått helt annat, mitt hår har blivit ganska långt nu och på torsdag ska jag klippa mig.. Det ska bli så skönt att få bort det slita & kanske få till en frisyr för just nu så hänger det bara rakt upp & ner eller så är det uppsatt i tofs.. Så på torsdag ska det hända nått med mitt kära hår :)

Jag vet inte hur många dåliga serier jag sett på tv idag, men många är det.. Och hur många gånger lyckades jag bryta mot godislöftet? För många :/ Men sen kom jag på en sak att jag tränar, rör på mig så om jag fuskar en gång gör ingen större skillnad.. För jag håller igång, inte just nu för jag är sjuk, men alltid annars ! Så idag hade jag en fuskdag och jag är stolt över mig själv som tillåter mig själv att göra saker som jag inte får..

Och bara för att göra detta till ett riktigt långt inlägg så ska jag prata om mina helgplaner, det är ju ändå måndag och man måste ju ha något att se fram emot för att veckan ska gå fort och denna helg har jag mycket att se fram emot.. Det börjar redan på torsdag eftermiddag för då kommer min älskling hem :) Och då ska jag & kanske han åka och träna golf tillsammans, det finns inte mycket som slår golfträning med älskling :) För han är bäst på att peppa, puscha och säga det ser bättre ut :) Fredag kväll har jag inget bestämt, men det blir säkert en kväll med älsklingen :) Lördag bär av mot den stora stora staden Göteborg för att se på Magnus Uggla Revy klockan 14.00, innan eller efter blir det mat på resturang med älskling & mina kära föräldrar som också ska med och som betalar :)  Söndag blir det sovmorgon & golfträning på kvällen..

 Jag tror det här kan bli en riktigt bra helg & om min förkylning ger med sig så blir det säkert en toppen vecka också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0