lördag & jag har tankestund .. haha

Det är lördag eftermiddag/kväll och jag är förkyld, jag har klarat mig så länge och så nu när jag minst vill bli det så kommer det.. Man vill väl aldrig vara sjuk och förkyld, men just nu så har jag precis kommit igång med gymmet & jag vill köra hårt hårt nu !! Men jag ska c vitamin bomba min kropp nu, så hoppas vi har apelsiner & citroner hemma.. haha, smart av mig att kolla det innan för jag misstänker att det inte finns allt för mycket av det hemma, min pappa brukar hinna äta upp det innan jag ens hinner säga APELSIN!
Jag är inte godis sugen egentligen, men så fort det blir fredag så bara trycker jag i mig godis bara för att det är godis dag, undrar om det är nått psykiskt... hmmm

Jag längtar så tills april nu, för då har jag en överraskning till en viss söt emelie som fyller 20 år :) Jag och Mia har klurat ut något riktigt bra och det kommer bli så lyckat :) hihi Och sen så längtar jag något enormt efter att få spela golf, bara slå ett full slag och se hur bollen flyger iväg .. Känslan av en perfekt träff, mm det är så underbart! Det kliar i händerna av att få spela första 18 håls rundan, och sen lite för att april innebär två månader kvar till första riktiga sommarmånaden juni och där händer det grejer för jag fyller 20 :) Systemet får jag shoppa på då, när man är 18 får man shoppa öl, tobak på ICA när man fyller 20 är det systemet.. Vad händer när man har passerat 20 finns det någon mer åldersgräns att se fram emot??  Eller är det bara kriserna kvar ? (30, 40, 50 osv) jaja nu har jag överansträngt min hjärna för idag så chillivippen, (hur det nu stavas vet jag inte) men det är med i nils karlsson pyssling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0