tråkig dag .

Ligger här i min kära soffa, har gjort absolut ingenting idag eller har tvättat lite, men inte så mycket mer.. Det är så otroligt tråkigt att vara sjuk & hemma.. För vad finns det att göra ? Mer än att äta en massa onyttigheter och slöa med tv:n som sällskap, hur kul är det liksom ?
Jag borde nog plugga lite ecdl för jag tänkte nämligen bli färdig med det innan sommaren, så måste lägga på ett kol, men det är så otroligt svårt att motivera sig själv till att göra det och man glömmer snabbt hur det att plugga. Så just nu känns det väldigt långt borta att sätta sig i skolbänken igen, men en dag kanske, men just nu är det jobb som gäller och jag letar, ska skriva ut cv som jag kan skicka ut till en massa ställen har redan förberett kuverten så imorgon ska dom på lådan :)

Nu ska jag fylla diskmaskinen och hänga upp tvätten, sen blir det plugg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0