knepigt .

Nyduschad och lite fräschare, tänk vad lite vatten, shampo, balsam & tvål kan göra för hälsan när man känner sig pissdålig, men vet inte om jag orkar jobbet imorgon.. Det är liksom den stora frågan nu, hur kul är det att sitta i kassan & snora, känns som om jag har feber, men vet inte febertermometern visade noll tecken på det.. Så kroppen spelar väl mig ett spratt, men en sak vet jag säkert att näsan rinner & nyser jag så kommer det snor helt garanterat.. Lite väl mycket information kanske, men det är enkel fakta..
Hade jag fortfarande gått i skola hade jag inte funderat så mycket på om jag skulle gå eller inte, det svarat hade bara varit "är hemma och vilar imorgon". Men nu är det inte lika enkelt...

Jag är nyduschad i alla fall och trött som fan, men det hör väl till när man är förkyld och legat i soffan hela dagen.. Så nu ska återgå till att göra ingenting och se om jag hittar något sevärt på tv:n..


   En rump bild, men jag gillar den - kanske mest för att det är min rumpa :) 




Hörde att maten var färdig där nere så nu blir det mat & sen blir det nog inget mer, tv resten av kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0