hard work work !!

Jaha nu sitter jag i soffan efter en hård dag, jobbade 8-13,30 idag i charken så luggen är fortfarande uppsatt & fick både nariga händer & läppar .. Det är så sköönt!!! Sen så har jag hunnit träna golf 40 minuter, ganska skönt när jag väl lyckas komma iväg&lyfta rumpan från soffan , träffade en glad & något förvånad PO tror jag , kul att förvåna :) hahha Sen har jag antagligen lyckas göra två totalt misslyckade brödlimpor.. Så jag ser ut som en städtant med luggen uppsatt & luktar väl sådär efter golfträningen & dansen i köket.. Har nämligen inhandlat "absolute 60's" världens bästa kök musik, man blir glad, sjunger med (kanske aningen falskt), men det bjussar jag på :) Köket blir mycket roligare - diska, baka, laga mat, allt detta går super lätt bara jag får lite skön musik att sjunga & dansa till :)

Nu väntar jag bara på att mamma&pappa ska komma hem & göra lite mat :) För det fixade jag igår, så nu måste det ju vara någon annas tur, eller ??

Imorgon är det frisör dax & så blir det nog lite golfträning, men nu blir det soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0