sommar, sommar, sommar !!!!

Ojojoj,, det är sommar & det är midsommarvecka :) Och det märks i lilla Varberg & i ännu mindre väröbacka är det helt plötsligt en mängd olika dialekter, den ena roligare än den andra.. Sen finns det dom som tror att bara för att man råkar bo i STORstaan Gööteborg så kan man bete sig hur som helst & se ut hur som helst, för på landet bryr dom sig inte om håret är åt fel håll eller  om man lyckats klämma i sina små kroppar i dem urgoa, urtvättade joggingoveraller från 1980 någonting.. Det är bara gulligt.. HAHAHA.. Men sommargäster är bra så det är bara att lee sitt allra vackraste leende & hoppas att dom kommer tillbaka imorgon också..

Nu blir det till att fixa inför tävlingen imorgon, mycket som ska vara klart innan jag åker till Östra & tränar en stund, för sen ska jag vara barnvakt några timmar & sen blir det väl sängen så jag är utvilad imorgon..


Ska resa mig ur soffan & sen blir det till att springa runt & leta upp allt & fixa till det mesta & flesta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0