vilken natt !

Nu har jag vaknat för tredje gången idag, det började klockan 2 inatt, vaknade hur pigg som helst tror det var när jag drömde att jag ramlade ur sängen hos älsklingen och sen var jag super hungrig, jag fattar verkligen inte hur mycket jag ska behöva äta för att bli mätt en längre tid längre.. Sen kunde jag inte somna förrän 2 timmar senare, andra gången var klockan 7 för att köra mamma till jobbet så att jag kan komma dit vid halv 2.. Och nu tredje gången är vid 10, utvilad men ändå sjukt trött.. Och jag måste säga att alla mina konstiga drömmar jag haft i natt spelas på repris i huvudet på mig just nu.. Det var inga roliga drömmar heller utan en del mardrömmar om sjukhus.. Usha!!
Nu ska jag väldigt snart hoppa i gymkläderna och köra in till gymmet för att träna en timma, sen får det bli duschning hemma idag för jag måste raka benen ser ut som en kille snart och det är inte okej ! Det finns ju roligare saker än att raka benen, så det brukar bli prio 10 på just det och kanske är det dags att köra lite epilator igen, men just idag orkar jag inte med den smärtan för då lär tårarna spruta !!

Nehe nu får jag se till att komma ur soffan och in till gymmet, ska ju jobba snart..
Älsklingen kommer hem ikväll, så äntligen får jag se hans gipsben får väl se om jag klarar det utan att gråta.. Eftersom jag gråtit varje gång jag pratat i telefon med han denna veckan, av okänd anledning får jag ju säga, men det ska la bli bra det med...

Nu blir det till att skynda på lite här om jag ska hinna med allt jag hade tänkt, som att dammsuga och ställa upp alla mina saker på toahyllan igen som jag nästan höll på att riva ner i typ tisdags..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0