hela helgen i korthet !

Helgen börjar gå mot sitt slut och den har varit fylld med glädje, tårar och skratt... Igår hade vi film maraton, vi hann med 3 filmer på kvällen.. Snart är det mat och det är tur de för jag är hungrig nästan jämt, och det börjar bli lite små jobbigt att alltid gå småhungrig, men det kanske man vänjer sig vid det med.. Orkar ju inte äta mer trots att jag tränar mer.. Sen blir det promenad med den fina emelie, ska bli skönt att komma ut och prata lite allvar & lite skit.. Brukar alltid bli på bra humör av det =) Ikväll blir det första träningen med golfen och 20fjorton, kom med trots allt - trodde väl inte på det, men är glad att jag kom med..

Nu är det 2 veckor tills jag åker ner till Skåne & hälsar på älsklingen, ska bli väldigt skönt med lite små semester och bara vara... Mysa med älsklingen och Tyson, se bra filmer (tror jag) det brukar bli så  =) och äta Kerstins goda mat ... Längtar faktiskt... '

Nu ska jag kolla vidare på "OS-klassikern" på ettan, dom har så sexiga dräkter när dom åker skidor, alltid lika nice att se på  ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0