gråtdag

ibland så har man jobbiga dagar och jag hade en jobbig dag igår, allt var jobbigt inte bara att ta sig ur sängen... Jag hade så nära till tårarna, minsta lilla sak och det började rinna lite, men som tur var så blåste det iskallt så det kunde jag skylla på eller ögonfrans.. Kvällen var värst, då kom allt över mig, jag ville bara skrika, men inte så att någon annan hörde & mamma & pappa var hemma så det gjorde jga inte.. Jag väntade tills jag gick och la mig, då kom allt, jag grät för att jag har skärt mig på en tidning, att mina händer är så torra&nariga att det gör ont att smörja in dom, att mina fötter aldrig blir varma - ständigt kalla , kalla inifrån inte utsidan utan det kommer från insidan.. att linserna inte funkade, att jag skulle behöva byta glasögon fast jag inte vill.  Sen grät jag för att jag inte kunde sova och för att jag gick & la mig hungrig - varför liksom??  Varför blir småsaker så jobbiga ibland ??
Varför säger man att allt är okej, när man egentligen bara vill säga nej!!
Idag är lite bättre, men ändå det är svårt att inte gråta.. men även om jag vill prata med någon så vill  jag ändå inte det.. Svårt att förklara känslor som känns jobbiga & konstiga för en själv  & hur ska då någon annan tolka dom ???

Men nu till något roligare som att jag halkade i rulltrappan på Gallerian i Varberg- hur smidigt är inte det ?? Och att jag var ute och gick med en riktig bra tjej som alltid lyckas få mig glad, genom att prata konstiga ämnen som idag var det osäkra tjejer & sexualundervisning i skolan.. Hur dålig den är och att man lär ut fel saker, det är ett riktigt bra ämne på promenader tycker jag !

Nu ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt av dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0