, .

Dagen går sjukt fort och snart är denna slut också, vart tar dom vägen ??
Idag har jag hunnit med att jobba 8-11.30 , sen åkte jag buss i nästan 1 timma för att komma till stan (- tur man inte bor i väröbacka och behöver åka runt bua varje gång man ska in till stan..) Sen är det ju skönare att köra bil in till stan för det går ju en aning fortare .. Men när man ingen bil har får man väl ta bussen och det gjorde jag i dag för att komma in till gymmet och åka med mamma hem igen.. Så har hunnit med gymmet idag med, sen har jag ätit och tittat tv och snart ska jag till jobbet igen för att göra mitt 2 timmars pass.. Det blir ju lite pengar av det med..

Imorgon har jag en promenad inplanerad klockan 9.00 med den fina och det ska bli så skönt med en lite längre morgonpromenad, för man hinner med en hel del skit snack och även lite seriöst vardags snack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0