en torsdag

Jaha idag har man inte fått gjort särskilt mycke , skulle till gymmet, men min mor var så seg att jag får ta det imon, skulle gott en promenad istället, men det skiter sig det med tror jag.. Börjar jobba om en timma, i två timmar, känns lite meningslöst kanske, men pengar blir det =)
Har ätit lunch hos mormor&morfar och sen åkte vi vidare till kusin&morbror för att hämta startkablar.. Där stannade vi några timmar för att muntra upp Ida som var jätte förkyld .. 
Ska ta det lite lugnt en halvtimme nu för att sen ta på mig jobbkläderna och åka till jobbet.. Ikväll blir det lugnt med tv tittande som vanligt och telefonsamtal med älsklingen ,...

Nu ska jag försöka få lite värme i mina händer & fötter och så ska jag smörja in läpparna med vaselin för dom har spruckit igen.. Börjar tröttna lite på torra läppar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0