det går så fort ...

Helgen går som vanligt jätte fort och är slut på nolltid vilket jag tycker är lite synd för då åker min älskling ner till Skåne igen och det blir jätte tomt i sängen =( Denna helgen har varit super mysig trots mensvärk, en riktig mysig torsdag kväll med bara pussar och kramar =) Sen lördag med mer puss & kram, plus att vi var i kungsbacka på bio och såg "snabba cash", boken är bättre, men filmen var också grym =)
Fick just reda på att min gyminstruktion blev inställd imorgon så jag fick en ny tid nästa vecka istället, lite mer tid att sätta igång med stretchingen så ska börja om en liten stund eller imorgon kanske..

Nu sitter jag och väntar på att mobilen ska ringa så jag får veta att älsklingen har kommit hem ordentligt...  Imorgon blir det jobb till 11 sen gymmet och pluggning efter det måste bli klar med ecdl skiten nu, Helst igår !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0