det är en sån dag...

Idag kommer älsklingen hem ska ta mig dit senare och hälsa på min handikappade pojkvän som hoppar kryckor, det jag saknar mest är att gå på stan och hålla handen. saknar, saknar det väldigt mycket ! Men om typ 7 veckor så ska jag hålla handen hela tiden.. Men det är sjuk lång tid dit och just nu behöver jag en stor bamse kram och en mega puss för idag har jag en hemsk mensvärk idag och det gör inte denna dag till en av dom bättre, men det värsta är att jag jobbar hel dag imon och det suger hårt !! Men lite ibumetin kan nog lätta upp den dagen med precis som den har gjort idag =)

Nu ska jag titta tv och krypa ihop som en boll tills älsklingen ringer och säger "hej nu är jag hemma" för då ska jag köra dit och krypa ihop jämte han en stund ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0