dan efter dan !

Ett tag sen sist, men nu är det nytt år 2010 !! NYårs löften i år är några stycken till&med.. Ett som ska genomföras om några timmar är motion, det tillsammans med mina underbara tjejer!!! Sen så tänker jag hålla resten hemliga, till nästa nyår eller ska försöka iallafall,.. slutar säkert med att jag berättar för hela världen vad mina nyårslöften är, bara för att det är så roligt!!! nu tar jag en paus i dammsugningen av mitt rum& hela övervåningen för att skriva en liten stund.. Livet leker & nyår var toppen, god mat&roligt sällskap =) Vi snackade bajs under efterrätten & hur vi kom in på det har jag ingen aning om, men det kom fram mycket roliga historier, hahha...

Nu blir det till att städa vidare för att snart träffa två underbara människor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0