torsdag igen ...

Veckorna går så otroligt fort, denna veckan skulle jag träffa dom bästa tjejerna jätte mycket, sa vi... Tyvärr så blev det inte så, allas liv är så olika att när två kan så kan inte den tredje och så håller det på så... Det är så tråkigt för jag blir så full av energi och glädje när jag träffar dessa två tjejer.. Dom är en del av mitt liv och jag älskar dom så mycket som man kan älska sina vänner.. Det finns alltid tid, eller inte alltid för det händer så mycket i våra liv nu, ingen har riktigt tid, det är skola, jobb, stan, pojkvänner, idrotter och familjen.. Allt detta gör att vi bestämmer och sen avbokas det och det gör att det aldrig blir något av våra planer :( 
Men snart ska vi väl lyckas genomföra en riktig tjejkväll eller dag eller bara en liten tjejstund :)

Nu ska jag sätta igång och söka lite jobb igen och om två timmar börjar buggen, det ska bli så roligt att bara dansa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0