trött på snön !!!

Jaha, det är onsdag morgon som börjar gå mot förmiddag och jag sitter i mina joggingbyxor och pöströja, väntar på att någon ska sparka mig i rumpan och säger till mig att baka bröd, eftersom jag är i behov av just bröd det är nämligen hel slut i frysen.. Men det är så otroligt tråkigt att baka själv, men är ensam hemma så får väl ta och baka själv...  Och snö har det kommit i mängder och mer kommer, jag tycker det ska sluta nu och börja töa för jag ska ha golflektion klockan 16.00 och jag har tänkt att ta mig dit !

Nej, men nu ska jag ta mig ur soffan och sätta igång lite bröd och sen måste jag dammsuga och städa mitt rum för my old friends dammråttorna har hittat in igen.. Så lite dammsugning och in med kläderna i gadroben projekt har jag med, sen lite tvättning av kläder också.. Måste försöka hitta mina 3 sportbehåar som har försvunnit, helt plötsligt har jag bara en kvar.. Vilket inte blir så fräscht ...

auf wiedersen ! (undrar om det stavas så, har helt glömt ändå läste jag tyska i 4 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0