onsdag tror jag...

Nu sitter jag i Skåne, kom ner igår förmiddag =) super skön dag har jag haft hittills, gått en promenad med tyson och kerstin i skogen , handlat och bakat muffins, mmmm... Men det finns en sak som inte riktigt är bra och det är att det kommer snöö.. innan kom det riktigt stora flingor, men nu är det bara små tjafs.. Men det är fortfarande snö och jag vill inte ha mer snö för jag är så trött på snö att jag skulle kunna ord bajsa en hel a4 sida om hur trött jag är på snö... Men jag vill ju inte tråka ut mina få läsare med det så därför lägger jag ner mitt tjat om snö..

Och nu tror jag eller hoppas jag på att älsklingen kom innanför dörren så att det blir lite kramar nu istället för blogg skrivande.. Så hejsvejs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0