det är inte alltid självklart att göra det lilla extra mot sin kropp, men gud va skönt det är !

Tanken var sovmorgon idag, men icke telefonen ringde klockan 9, hem telefonen sket jag i, men så ringde mobilen så tänkte det måste ju vara något viktigt.. Det var det inte direkt, men klar vaken blev jag så det var lika bra att gå upp och äta frukost .. Dagen har varit väldigt lugn, varit och handlat mat till kvällen sen har jag väl värmt soffan rätt bra, men nu har jag satt igång musik och väntar på inspirationen att börja dammsuga, har ställt fram den och det är bara att sätta i sladden i väggen, men det kan vara en utmaning ibland.. Men har man lovat så har man så det är väl bara att ta tjuren i hornen och sätta igång..

Har även hunnit med lite vardagslyx som ansiktsmask, hårinpackning, fotbad och när jag har dammsugat och tagit hand om disken så ska jag måla naglarna :) Ny rakade ben lyckades jag åstakomma också, får ju fixa till mig nu när vi åker till huvudstaden imorgon bitti, kan ju inte se ut som en riktig lantis (även fast jag är det)..

Stockholmsweekend står på mitt schema denna helg, myys !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0