sommaren bara försvinner !!!

Det är ett tag sen sist, har inte suttit vid datorn några längre minuter nu under sommaren, för det har funnits så mycket annat att göra, typ jobba, umgås med pojkvännen, försöka sig på att försöka komma igång med fys träning, (har dock misslyckats varje gång, jag förstår bara inte hur?!)

Just nu är det väldigt tungt, golfen går hundra meter bakåt varje gång känns det som och jag som ville, hade tänkt, planerat en riktig höjdar säsong, men så blev tyvärr inte fallet för just nu har jag snart lyckats med vad jag trodde var omöjligt, men har snart höjt mig too much!! Inte en enda sänkning i år, INGEN, NADA och min motivation till att träna och spela är nere just idag på minus 2... Så mina tankar går just nu bara runt i en ond cirkel, (kass, kan inte, helt onödigt att ens försöka,) Så tänkte försöka vända den dåliga kurvan, men jag behöver lite hjälp på traven, en spark i rumpan kanske, eller helt enkelt någon som kan tala om för mig HUR MAN GÖR!!! Hur gör man för att lyckas i denna sport som ibland känns helt omöjlig, jag behöver hjälp för jag vill, jag vill så himla mycket, men jag har ingen motivation till att träna längre..

Så säsongen som skulle bli den glada har istället blivit den med mest gråt och uteblivit resultat... Och då blir det en mindre rolig person att umgås med för hur jag än försöker så går det bara inte att förtränga känslan av att alltid knipa den eftertracktade sista platsen på tävlingar, alltid vara den som inte är nöjd.. ALLTID vara sämst och just nu är det just det tänket som sätter stopp för mig.. Jag orkar inte vara glad, positiv mer än några hål på banan , för sen går något snett och då kommer små spöken smygande och förstör allt..

Nu blir det snart lite mat och sen blir det nog sängen med lite bra musik och en bra rolig bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0