snart ska jag få sova en hel natt (hoppas jag )

Jag ligger hemma i soffan idag, skulle jobbat men är dunder förkyld och jobbade faktist en hel dag igår med feber, så fick ledigt idag och nu ligger jag i soffan och snyter ut min hjärna.. Men imorgon är jag frisk för då ska jag spela golf :)

Mina 60 myggbett från helgen börjar försvinna nu och det är bara dom nere vid fotknölen som kliar :) Äntligen det är pest med myggbett och speciellt när det känns som om dom förökar sig..





Så här fina var mina ben i lördags kväll efter 2 dagar i emmaboda.. Det värsta var att det kom fler hela tiden och nere vid fotknölarna var det absolut värst, typ 20 bett runt bara knölen..  Usch det var nog den värsta mygghålan någonsin och som dom kliat.. Har nog inte sovit en hel natt sen torsdagsnatt, är det inte myggbett så är det en tät näsa.. Vet inte riktigt vilket som är värst, har inte bestämt mig än..


Men nu ska jag vila lite i soffan och samla lite energi så jag orkar plocka ur diskmaskinen som blev min uppgift innan mamma åkte in till stan så det är väl bäst att göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0