målen är uppsatta !

Jag ska börja träna, IGEN!!  1:a september då smäller det för felicia ... Det ska bli ändring på vanor, no more onyttigheter plus gym träning och intervaller, ska hitta passionen för intervaller igen, det är skönt när man väl kommer igång, det vet jag, men det är en sån j*vla långa startsträcka på att få rumpan ur soffan, för hur skön är inte soffan en kväll efter jobbet eller en ledig dag då man snurrat runt överallt och lite till bara för att hinna med allt och ingenting...
Om du måste välja mellan joggingskor och intervaller 1 timma och soffan hela kvällen, vad blir valet??

Men snart så ska det bli ändring, jag ska gå in för det här tillsammans med Victor, det blir frukt och vatten för hela slanten nu.. Ska börja lite smått med att ta bort godis på vardagar och sen även försöka på helgen för nu måste det komma lite resultat och det är helst fort så jag inte tappar motivationen. Men nu blir det pastasås med pasta och ketchup, sen kan det bli en liten promenad annars får det bli långa resten av veckan :)

ska försöka skriva lite oftare här nu, ta mig i kragen helt enkelt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0