3 år går fort

japp, det har gått 3 hela långa år sen jag blev ett med min söta underbara älskling :) Så ikväll blir det resturang besök i stora varberg :)
Men innan dess så blir det en promenad, städning av mitt lilla rum och såklart rakning av benen, får ju försöka göra mig lite fin ikväll.. Så skippar joggingbyxorna, snobbentrosorna och ersätter det med snygga kläder, skor, underkläder och nyrakade ben.. Det är ingen dålig uppoffring från min sida då jag nästan är gift med mina joggingbyxor och gamla tröja från aspero..

Men måste bara berätta om min supernyttiga frukost idag med.. Havregrynsgröt med 2 grova rostmackor med ost på, inget socker på gröten utan bara kanel och russin :) Det börjar ske lite förändring här, sen att jag satte i mig en kexchoklad och en annan chokladbit i eftermiddag det får jag se som ett bakslag av det värre, men blev så sjukt sugen och det blev bajs, men snart promenad :) Och imorgon ska jag ut efter jobbet det har jag bara bestämt så nu ska det bli så!!! Ingen rumpa i soffan imorgon, ut ut ut ut ut ut !!!

Gick in på coop idag för att köpa rakblad så att jag kan raka benen till ikväll, jag tänkte att jag kunde passa på att köpa lite nötmix och treatbars till tävlingen på lördag med, så gjorde det och så kom det ju lite extra som inte borde varit med, men skiit i det!! Men jag betalar och går mot bilen igen, precis i utgången kommer jag på faaan rakbladen, så ut i bilen och lägga in grejerna och sen in igen för att köpa rakblad.. Blev lite små trött på mig själv!

Nu SKA jag städa så see you later !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0