vilken trist lördag kväll..

Det är sjukt vad tråkiga program dom sänder en lördag kväll, ska man behöva hyra filmer om man vill se en bra film en lördag kväll ?? Om man inte vill se en massa skit som spelprogram, sångprogram och dåliga serier så verkar det enda sättet. Vad händer med filmerna ??? Det måste ju finnas några filmer som kan sändas sådär mellan 19-21, eller ?? Alla bra filmer börjar ju sådär 21.30 eller senare, det är väl ingen fara egentligen, för jag är en stor flicka så jag får gå och lägga mig när jag vill.. Men man blir ju så jävla trött när alla dessa förbannade reklampauser som ska vara typ en gång varje kvart..

Nu har jag varit negativ för en hel helg så om jag ska säga något positivt så är det att jag ska hämta min älskling om 30 minuter :) Men får väl träffa han lite längre först imorgon eftersom han ska på träning imorgon med :'( buhu.. Gråter en liten skvätt, men jag ska ju ner till skåne nästa helg och stanna till onsdag så vi tar igen denna helgen med råge :) Dock missar jag en hel del träningar eftersom jag jobbar eftermiddagar hela nästa vecka, så är med på en träning på två veckor :) Det får bli en hel del egenträning dessa två veckor så det är bara att plocka fram motivationen och orka lyfta rumpan från soffan :)

Oopps, nu måste jag åka, annars blir jag sen till min älskling ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0