skön start på dagen med trevligt sällskap .

Började dagen med en skön promenad med emelie :) Snart ska jag åka till Skene och tyg skroten med mamma, mormor & morfar.. Det ska bli roligt och mysigt att ut och åka med dom gamla :) Dom borde väl komma nu alldeles strax så får väl ge min kära gamla kanin lite mat & vatten så vi är färdiga när dom kommer..

Drömde skit konstigt inatt, jag var tillbaka på Aspero och alla gamla klasskompisar var där + några från gamla vidhögeklassen och lärare från vidhöge.. Mysko ... Men fick mig ett gott skratt när jag vaknade och kom ihåg det, var tjurig som attans på lärarna och hade fått ett jätte mysko skåp där.. Hahaha,, det är kul att vakna efter en konstigt rolig dröm :) Nu ska jag göra mig iordning så vi kan ge oss iväg..

Solen skiner idag med, fast det är lite kallare idag , men det är sol iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0