Nu är det snart lördag :)

Jaha, har jobbat hela dan idag.. Skönt med lite pengar in på kontot nästa månad också :) Har sett mitt sommarschema idag, känns inte så roligt just nu.. Men det blir nog bra finns inte mycket att göra åt det.. 
Imorgon är det optiker klockan 10 och sen direkt till jobbet för att jobba till sju.. Sen blir det hem för att packa väskan & golfbagen så det är klart på lördag för då åker jag till Skåne :) Min super sköna semester med bara träning & pluggning inför data proven!! Måste verkligen börja plugga på det nu för det ska vara klart innan sommarlovet börjar & det är ganska snart :/ Men nu ska jag gå & lägga mig så det blir fredag snart för då är det bara några timmar kvar till lördag  :)

Imorgon är det bara 1 dag kvar tills jag får träffa älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0