måndag hela dagen !

Idag ringde klockan som vanligt 06:45 en jobbadag, men jag kunde inte riktigt förstå varför den ringde.. Trodde helt allvarligt att det var söndag morgon eftersom min älskling sov jämte mig & jag sov som en gris.. Mumma, riktigt utvilad..

JAha, nu ska jag ta och resa mig ur soffan, ta på mig andra kläder & gå ner till golfbanan & se om jag kan komma ut & spela 9 hål.. Måste ju se hur dom nya klubborna funkar på banan, så nu är det ju bara det att få upp rumpan ur soffan.. Hade tankar på att springa idag, men det blev en cykeltur istället med mammas matlåda, kommentarer från jobbakompisar var "friskis&svettis" eller "är du klok eller ?" .. haha avundsjuka säger jag bara... kanske inte, men imorgon ska jag ut på promenad på morgonen & funderar även på att springa innan det bara för att.. Det kanske är lite väl kallt sådär halv 7 på morgonen, men det får fixa sig, man blir ju varm när man springer så det ska väl inte vara något problem ?? Möjligtvis att komma ur sängen, men jag har ju bestämt mig för att komma i super form nu.. KOnditionen är inte som den borde så det är ju bara att ge allt & skita i sovmorgon..

Nää, nu ska jag verkligen ta tag i mig själv & gå ner till golfbanan, måste träna om jag ska bli bäst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0