great!

Kallt, kallt, kallt så skulle jag kunna sammanfatta vädret & träningen idag, men jag väljer att säga roligt, kallt, lärt mig något nytt, lite kallt om händerna & lite mer kallt om händerna.. Sen var det super skönt att sätta sig i bilen hem :) Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska ringa så jag får prata med han & berätta vad jag lärt mig & höra hur hans dag varit.. Det är en av mina höjdpunkter på dagen, att ringa eller få ett telefonsamtal från min älskling <3, bara prata en stund som brukar bli runt en timma lång .. haha det är så lång en stund är ;)

Nu borde jag planera min morgondag för jag har mycket att göra på väldigt lite tid, börjar jobba 13,20 så måste helst ha bakat lite bröd, tvättat lite tvätt & städat mitt rum.. Men jag ska ju ställa klockan på tidigt imorgon så jag får mig motion & mer tid att göra alla mina "to do-things".. Nu blir det tv:n och snart blir det sängen så jag orkar upp imorgon bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0