det är onsdag, nedräkningen har börjat !

Här tänkte jag att jag skulle se på Grey's Anatomi nu klockan 21:00, men icke det är ishockey! När tar det slut ??  Först är det ishockey & sen kommer fotbollen igång och då kan man flytta på andra program bara för att sända en match. Jag hatar det, är så otroligt tråkigt, kan man inte bara ha en kanal för sport och sända alla matcher på den ?! Jaja nu får det väl bli sängen & en bok istället, ska jobba imorgon så kan lika gärna gå & lägga mig ...

Idag har varit en fullproppad dag & jag har hunnit med väldigt mycket på ganska kort tid, så nu har jag bara lite saker kvar att göra innan jag åker ner till Skåne för min super sköna semester :) Det är bara 3 dagar kvar tills jag åker ner till Skåne :)

Nu blir det sängen & sova sova sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0