äntligen är det vår !!!!

Nu är våren här :) Super glad över solen, värmen och att det inte finns någon snö kvar :) Det är ju ett tag sen den försvann, men jag har inte haft internet på ett bra tag heller så är överlycklig över att det funkar igen :) 3 veckor utan internet, man blir handikappad juu.. Kan inte kolla mail, bank eller alla bra bloggar och facebook, dom sista kanske inte är super viktiga, men banken och mailen är viktiga !! Men nu funkar det för stunden :) Så idag gick/joggade jag hem från jobbet eftersom mamma behövde bilen, men det gjorde inte mig något för vädret är ju som sagt underbart skönt :) Och så fick jag mig en skön stund ute, hela 40 minuter.. haha

Jag tycker det låter som om tvättmaskinen har stannat så det är väl dags att hänga upp tvätten nu, sen blir det nog till att få något i magen och sen blir det äntligen lite färg på naglarna.. Måste ju försöka hålla dom hela nu när jag äntligen fått lite längre igen :) Hoppas vädret håller i sig hela veckan så man kan få lite färg på näsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0