Tisdag - andra dagen på min efterlängtade semester!

Idag eller igår blir det eftersom jag skriver det här på onsdag morgon, men iallafall igår hade jag en super trevlig dag.. Vaknade sådär vid 8 tiden av att magen kurrade så det var bara att gå upp och äta frukost, sen framåt halv 11 gick jag ut på promenad med Tyson eller det var egentligen tvärtom, Tyson gick ut med mig eftersom det  var han som visade vägen och jag hängde bara på =) Så kom älsklingen hem vid 12 tiden tror jag och så tog vi en sväng in till stan för att äta, vi letade igenom hela stan efter nått ätbart även till mig, började med Kina resturanger, men den som det fanns plats på hade vetemjöl i sina rätter på buffe'n och det andra kunde dom inte garantera.. Så vi gick och tillslut hamnade vi på Burger King, inte världens godaste, men då vi var så hungriga så det gick ner ändå .. Fick våran kina mat ändå för på kvällen gjorde Kerstin Kyckling i chilisås, mumma =)
Sen blev det en kväll framför tv:n med idol och andra avenyn, efter det blev det sängen , hur skönt som helst faktist att gå och lägga sig vid 22 tiden..

Nu ska jag maila arbetsförmedlingen och om nån timma tar jag väl mig en promenad och senare idag blir det en lite kortare joggingrunda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0