söndag ,

det är söndag den 13 september och denna helgen har som alla andra bara sprungit förbi, fredagen bestod av jobb, lördagen av golfspel plus en mysig kväll med älsklingen <3, söndagen, alltså idag har varit golftävling, kom tvåa =) av flera ... hihi, för första gången på länge kom jag in med ett leende på läpparna, efter första nio hålen var jag riktigt nere, men sen så gick det bra och jag kom in med ett leende på läpparna =) inte det största kanske, men jag var nöjd, det gick bra sista.. Nu siktar jag bara framåt, det blir en höst och vinter med så mycket träning som möjligt.. 
 det känns bra nu !
imorgon blir det jobb till cirka 11 sen blir det promenad och så ska jag fördriva tiden på något sätt fram till 17,30 då det blir golfträning på västra med PO =)


sov gott vänner, så hörs & ses vi i veckan det lovar jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0