måndag - första dagen på min efterlängtade semester!

idag har jag cyklat bort till kvantum i Åhus och handlat frukost, eftersom jag mitt pantarsle glömde brödet som jag panik bakade i söndags förmiddag... Säger ju något om mitt guldfisk minne, men det löste sig iallafall eftesom jag hittade ett gott bröd, havregryn, banan, clementin och keso på kvantum så är allt okej..
Sen har dagen bara flytit på, spelat golf vilket gick sådär, hade några bra hål ett tag, men som vanligt klantade jag till det och sabbade hela den rundan också.. kulkul..
Sen lyckades jag trampa i Tysons hundskit ute på gräsmattan, vilket inte var så jätte mysigt, men nu har jag rensat gräsmattan från det mesta tror jag, det fanns många så kluddar där ute.. hehe
Nu ikväll har vi tittat på första Johan Falk filmerna och snart efter att victor har duschat och skitet ska vi kolla på den andra, filmmys utan godis idag =) Klarat av första dagen utan godis helt okej och det finns gott om personer som gör allt för att läskas -lite lågt tycker jag allt det är!

Imorgon blir det ännu en dag med sovmorgon och sen ska jag villa bort mig i den Skånska naturen för jag ska ut på en joggingrunda eller långpromenad...

Det är mysigt med semester, tid för sig själv och ett super trevligt sällskap =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0