lite bilder



 


Det blir lite bilder idag, när jag sitter hemma utan något att göra, tittar på en dålig b-film på kanal 5,
jobbat hela dan så är rätt slö, men det är alltid roligare om man är fler som är trötta, sega & sugna på en skön film.. Plus detta så har jag inte fortsättningen på Twilight böckerna, vilket innebär att jag måste hitta en annan bok att läsa innan jag somnar ikväll.. Suck!
Och jag som har svårt att somna eftersom jag har flyttat sängen och det blir hel skevt när man tror att man ligger ut från väggen och så vaknar man och ligger in mot väggen, jag blir förvirrad i sömnen, vilket inte alls är bra för skönhetssömnen och den är viktig!



 Hösten börjar närma sig och det är mysigt samtidigt som det innebär kallare väder, mörkare tider, mer regn och den traditionella höst deppigheten som brukar innebära något i stil med tränar för lite, äter för mycket skit och är helt omotiverad till att göra något.. Visst låter det inspirerande ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0