ledig dag ,

här sitter jag på golvet i mitt rum med ryggen mot gadrobsdörren och gör absolut ingenting, jag är ledig, vet inte vad jag ska hitta på och fördriva tiden med. Det är så här det känns att vara arbetslös, ska träna golf senare idag, ska även försöka ta med mig själv på antingen intervall träning eller en lång promenad. Där är jag i valet & kvalet, vet inte vad jag känner för idag. Egentligen vill jag väl bara ligga i soffan med den största godispåsen ever & slöa, men det ska inte ske idag iallafall...
Nu får det vara nog på en massa onyttigt godis, kakor, glass & chips, felicia goes nyttig =)


Så ska ta & resa på röven & .... göra något annat än att sitta med en dator i knät...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0