i have a dream,

Jag har en dröm, en önskan om att få avsluta den här golfsäsongen som rakt igenom varit för jävlig, med en bra runda. EN bra runda så att jag kan ställa in golfklubborna i några veckor och känna att jag i alla fall avslutade säsongen med en bra runda... Det är allt jag vill just nu, en liten ynka runda som går bra..
Idag gick det som alla andra rundor denna säsong - åt helvete!!  Det är inte lätt så här i slutet att tänka positivt och puscha sig själv framåt, när det sett ut som det gjort under året.. Det är jag som har lyckats med en sänkning, en eller kanske två gånger lyckats gå på mitt hcp och resten har varit utanför dem gränserna och helt ärligt dom har knäckt mig totalt, jag orkar inte fler motgångar nu!

Golf, golf is my passion, men just nu vill jag bara knäcka alla klubbor och slänga dom i en hög och sparka skiten ur allt som har med golf att göra.. För jag är arg, förbannad, besviken, sur, ledsen och inte det minsta glad över det som jag lyckats göra med min golf i år,. Shit happens, men det här är ärligt talat den värsta säsong jag varit med om, det har aldrig tidigare varit så svårt att få allt att stämma.. Men det kommer en till nästa år och tur är väl det för jag är revanschsugen!


Nu blir det sängen och imorgon blir det jobb och bio efter det, en riktig mysdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0