hel knäppt!

just nu sitter jag vid köksbordet i min gosiga morgonrock, har precis betalat mitt nya rough (hur stavas det egentligen ?? ) och idag var min stora sovmorgonsdag, men icke jag vaknade precis som alla andra sovmorgnar runt halv 8, varför inte kunna vänta i alla fall en timme?? det är för mig ett stort mysterium, men det lär förbli så också för jag vet inte varför min kropp helt plötsligt kan tänka sig att gå upp så tidigt när jag vet att det som väntar är en dag fullt med ingenting, förutom en promenad eller två, några timmars golfträning plus städning av köket... men nu är det bara att gilla läget och göra något bra av det, så ska snart göra mig en frukostfralla och ta ett glas mjölk, sätta mig i soffan och läsa lite... 

love is to hard to break, love ain't nothing you can take, it's a little thing we make !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0