,.

Idag är det lördag den 26 september, det innebär dan efter lönedagen =) Var och såg "Flickan som lekte med elden" med älsklingen igår, den var precis som den första sjukligt bra och den är något som jag verkligen rekommenderar! Men det är bra att ha någon med sig som man kan krama sönder handen på, någon viskade i mitt öra igår "du får gärna krama, men snälla bryt inte av mina fingrar" , för en stund glömde jag av att jag kramade och tydligen var jag rätt stark =)

Kom för en stund sen hem ifrån en myskväll  med de bästa tjejerna, den var kort men intensiv, tittade en på halva Baksmällan och sen blev det för varmt och lukten av vitlök (Mia hade ätit en hel klyfta)blev för starkt, så vi bestämde oss för en cykeltur, så det blev det och imorgon ska vi gå en promenad vid 9 tiden. En liten kortis sådär på morgonen gör susen.. Ska packa min väska nu för imorgon eftermiddag bär det av till Skåne, för en veckas semester, ska bli skönt att vila upp sig helt och hållet, med promenader och joggingturer i Skånes sköna natur..
Måste väl bara ha en snöre med mig så jag hittar hem igen, eftersom jag har ett lokalsinne som är lika litet som en ärta. Får köra en "Hans&Greta" och lägga ut brödsmulor så jag kan gå tillbaka samma väg som jag kom ifrån..

Lördagar är rätt slappa ändå, .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0