de här är,

lite små segt ändå det här med att vara ledig när alla andra antingen jobbar, är sjuka eller är i skolan.. Det suger en aning faktiskt, men som det ser ut just nu så blir det såhär några månader till iallafall. Det är ju min semester, men jag behöver nog göra en liten planering för den, för jag kommer bli knäpp eller nått i den stilen.. Än så länge har jag tagit med mig själv på en promenad iklädd alldeles för mycket kläder, herre gud vad jag svettades då, det rann.. Fast jag hade ju också på mig en t-shirt, en fleecetröja + en springjacka.. hahaha, det var varmt & skönt iallafall..
Efter det var det dags för ett mellanmål för min mage kurrade, sen har jag läst en bok om bra mar för golfare & försökt klura ut en bra meny för mig nu resten av veckan.. och inför morgondagen som för övrigt är en onsdag, så har jag gjort en planering..

- åka ner till Halmstad & träffa datalärare + hämta böcker & träffa Louisé.
- sen åka hem vid 13 tiden med tååg&buss!
- vid 15.00 tiden har jag bestämt möte med min bjurum tjej, jag har bjudit över henne på banan & promenad =)
(haha)

funderar på om jag ska ta en promenad till, man kan ju vända på slingan & gå den baklänges (haha)


 tänk om det blir en sån här vinter i år så jag kan få dra 
fram mina längdskidor & ge mig ut i snön =)

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

längtar till vår dejt:D:D:D:D:D::D:D wey

2009-09-01 @ 14:57:44
URL: http://emseli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0