torsdag - tredje dagen på min efterlängtade semester!

Dagen har precis börjat och jag ligger i sängen med två söta pojkar, en med lite mer hår eller päls och en med lite mindre hår, fast med en början till björnfitta.. haha
Idag är det nästsista dagen på min semester och det blir en lugn dag med en långpromenad (ska trotsa regnet om det kommer) , sen ska jag även till Kvantum idag igen och köpa tåggodis för imorgon är det min godisdag och jag har klarat av veckan riktigt bra tycker jag, fick tillstånd av min medkompanjon att ta en glasstrut och så kom vi överrens om att naturgodis med yoghurt är okej och det har blivit min räddning denna veckan måste jag säga.. Men imorgon är min stora godisdag och det ska jag fira med en godispåse på tåget =)

Nu ska jag gå och hjälpa min käre pojkvän med maten, hamburgare, mumma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0