sköna timmar med mig själv

Igår blev det inte så mycket gjort och idag kör jag på i samma spår =) hihi , ska duscha, måla naglar, peela ansiktet och bara ta hand om mig själv lite, det är jag värd..
Kunde inte somna igår kväll och det är så himla frustrerande att ligga där ensam och bara snurra in sig i täcken, titta på klockan, vända sig om, titta på klockan igen och inse att det faktiskt bara har gått 5 minuter.. Somnade väl tillslut, men det var ingen skön sömn jag fick, får väl vila lite i eftermiddag kanske, som gamla tanter gör, hihi Jag har nått som kliar i mitt öra och det är väldigt irriterande för det vill inte försvinna utan flyttar sig från höger till vänster örat hela tiden, nee nu blir det till att hoppa in i duschen så jag är färdig när mamma kommer hem från jobbet , för då ska jag ju ha gjort i ordning en gormet middag med findus färdiga gulasch soppa och gjort mig själv i ordning..   För sen bär det av till "the big city" Varberg !!


right know i feel good ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0