onsdag morgon,

Nu sitter jag här i soffan och värmer mig vid kaminen, har kört mamma till jobbet så jag får ha bilen idag igen =) Det är sjukt kallt ute och jag som hade tänkt att ge mig ut att springa nu, men får vänta lite tills det blivit iallafall någon grad varmare.. Sitter här och försöker göra lite planer för dagen och jag får väl börja med lite frukost eftersom det kurrar i min mage, sen bär det av till Falkenberg för att hämta min balklänning som dom har fixat till, dom missade ju en del till balen, men nu är den i perfket skick .. Sen får jag se vad som händer, har planer på en promenad med dom bästa =)

Frukostdags för min del nu , havregrynsgröt och lite rostbröd med ost - mumma  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0