mina änglar

Ibland behövs det bara en kram, ett ord eller en promenad för att man ska kunna se klart igen.. Det är verkligen så att kramen, ordet och promenaden tillsammans är den absolut bästa medicin för höst deppigheten =) Jag blir fylld av energi, glädje och hittar tron på livet igen genom en promenad med en eller varför inte två av dom bästa..
Ni betyder väldigt mycket för mig och just nu så vill jag bara säga att jag älskar er två så otroligt <3 Sen finns det dom som inte är här lika ofta och delar mina skratt, men det finns en person till som är den bästa vän man kan tänka sig även fast det blir lite glest mellan gångerna, men jag älskar dig också <3
Jag har en "hjörne-tös", en "bjurum-tös" och en "derome-tös" och ni är absolut bäst !! Det finns ingen som kan slå er på fingrarna där =)

För ni är mina änglar , älskar er !!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

gullunge!! bäst är du!

2009-10-13 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0