.....

Det var riktigt skönt med en promenad med min bjurum-tös =) Blev riktigt glad, skönt att höra att det inte är bara jag som känner mig så där äcklig.. Det är skönt att bara gå och prata om allt&inget, utan att ha någon riktig aning om vad.. Det brukar bli mat prat för våran del av någon konstig anledning, haha.. Fick lite energi efter promenaden och hängde upp tvätt och funderade på att diska också, men slutade efter en bunke , haha.. Orkar bara inte ta tag i det, får göra det sedan när det har kommit hem lite folk som min mor & far =) Gjorde även upp ett förslag på maträtter som jag vill ha nästa vecka, en massa mumsiga saker kom jag på.. Ska försöka göra lite müsli imorgon och även baka nått bröd, det kan vara bra att ha i frysen, men det är så tråkigt att baka bröd för det blir aldrig några goda degar att äta av, kakor däremot är bättre, smeten är ju oftast mumsig =) hihi Och på tal om ingenting alls så fick jag lite snygga underkläder igår, det är alltid kul att fräscha till gadroben med ett par snygga trosor =) 


Nu ska jag prata med min älskling i telefonen och sen blir det nog tv:n, det är ju Grey's Anatomi ikväll , jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0