en sån energi!

En promenad och jag är fylld med energi igen, var bara tvungen att dela med mig av mina tankar, som just nu innefattar en del jobbiga saker..
Och just nu känns livet underbart igen, jag mår skit bra och jag längtar redan till helgen då älsklingen kommer hem igen, för vi har planer =)
Imorgon ska jag upp vid 5 tiden för att gå ut och springa halv 6 =) haha , det blir tufft att ta sig upp ur sängen, men sen är det bara att köra.. Älskar att röra på mig, men är för dålig på att hitta tiden ibland, men det ska bli ändring på det !!


Jag har sån energi och det beror på "hoppsa-stegen" haha, inte konstigt att man var så jäkla glad hela tiden när man var liten, "hoppsa-stegen" ger en energi och en sån glädje att man bara kan skratta + att det är sjukt jobbigt, så mera "hoppsa-steg" åt folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0