.....

Det har varit en skön ledig dag med lite städning, matlagning, pluggning och en riktig lång promenad med de bästa tjejerna, 2 timmar med en massa prat och skratt, det kan inte bli bättre faktiskt. Det är något som gör en ledig dag till en riktigt bra ledig dag.. =)
Längtar till på lördag då det är tjej kväll plus Claes han får ingå i tjejgänget, hihi Det blir en massa godsaker som tacos, fruktsallad, glass och godis, men innan den sköna kvällen ska jag och mian spinna klockan 9 - ska smuggla in en kudde till min rumpa, sen basta. Fast det bästa är att  kvällen är med två fina tjejer som jag får kalla vänner, riktiga vänner som jag älskar <33
Nu blir det OC och sen kanske jag kan få prata med min älskling över msn som är i solen och gottar sig, medan jag är här hemma i regnet .. På lördag kommer han hem igen, säkert äcklig brun, men jag lär överleva för jag saknar han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0